Mehtaponur 1tane 10lu 3 tane 5li. Ayakları patikli standart takımlardan. Dışarıda gezmelikde giydirilir aslında ama Kasım sonu olduğu için tam kış bebeği olucak çıkartıp gezdirmek pek mümkün görünmüyor istisna durumlar hariç. İçlerine de ekstra çıtçıtlı olan badilerden aldım. 5litakımlarda iç zıbın yok çünkü pijama önlük eldiven şapka üst zıbın mevcut. Ekstra diğerlerinden almaya da lüzum yok. Kış malum üstlerine annem yelek örmüş onlardan giydiririm ev ortamı zaten sıcak olur. 0. 3ay aldıklarım alt üst takım şeklinde kimisi patikli kimisi değil şapkalarıda oluyo kimi takımda. 3.6olanlarda aynı şekil. 6aydan sonrası, patiksiz olması daha iyi çabuk küçülmemiş olur en azından. 3.6larda öyle olabilir