ZypNs ben 4 cm açıkla gittim hastaneye saat 9 buçuk gibi doktorum ikindiyi bulur dedi 4 5 civarı olur dedi tabi ben bunu duyunca sancılar sıklaşınca epidural istedim başta hiç öyle bi fikrim yoktu ama akşama kadar dayanamayacağımı düşündüm iğneyi yaptılar çok rahatladım eşim annem güle oynaya doğumu bekledik🙏🏻🙈 epiduralı yaparlarkende hiç acı hissetmedim sadece sakin durman gerekiyor o kadar. 13.30da Doğuma aldılar 10 dk sonra meleğimle çıktık 🙏🏻👼🏻 Sonrasında çok baş ağrısı bel ağrısı yapar die okumuştum bende yapmadı şükürler olsun ki🤲 Ben memnun kaldım yani kısacası.