Tekinnn Nur_05 benim de tuttu sonra düşük oldu pıhtılaşmadan dolayı bu ay yeniden yapıcaz aşılama canım
ecemm222 Tekinnn Herhangi bir kan sulandırıcı vermedi mi canim ? Aşılamada veya tüp bebek tedavisinde muhakkak doktorlar ya aspirin veriyor yada karından iğne doktoruna bir daniş derim tedaviye başlamadan
Tekinnn TunarinAnnesi allah bilir canım benim doktorum ikiz garanti dedi tek oldu o da nasip olmadı. Tamamen Allah’ın takdiri iyi bi doktor bul en önemlisi bu
Bsr37 Benimde çok şükür tuttu canım önemli olan kafan rahat olacak stres yapmıcaksın çok takıncada olmuyor ben 3 seneye yakın uğraştım
Nur_05 Bsr37 çok stres yapmıyorum canım ama işte merak duygusunu atamıyorum içimden çok yumurtam var riskli dedi tam anlamdım o yüzden biraz heyecanliyim
Bsr37 Nur_05 aaa aslında daha iyi fazla yumurta benimde öyleydi polikistik overim bende bana daha iyi tutma şansı demişti çok şükür tuttu canım sen sakin kal ve aşılamayla kalma ilişkide dene
Ptrckli Ben aşılama oldum aşılama yaparken Bi sebepten dolayı canım çok yandı kanamam oldu 1 hafta kadar. Ertesi ay korktum gitmedim 🙄 ve kendiliğimden hamile kaldım çok şükür 🙏
Bsr37 Nur_05 ben devlet hastanesinde yaptırdım aynı yerde oldu ve ben aşılama sürecine gelene kadar çok uğraştım adet düzensizliği vardı iğnelerle yumurtalarımı geliştirmeye çalışıldı ve aşırı stres yapmıştım
Nur_05 Bsr37 benim yaptığım yerde sperm yıkama yok özelde yapılacak yikama daha sonra kendimiz götüreceğiz araştırmaya inş. Bi sorun olmaz sperm vs.😐
TunarinAnnesi Bsr37 Nur_05 Htc_orhn ecemm222 Alpase Kızlar tek tüple aşilma tutarmi? Eşimde sperm 60 %