Dilekaydin doktoruma dedimki bebeğim çok hareketli bu beni korkutuyor internette okumuştum çok hareketli olmasıda iyi değilmiş az hareketli olmasıda demiştim. Demez olaydım🤦♀️sağlam bir azar yedim doktorumdan😄Korkma kuzum herhangi bir sıkıntı yok şuanda alanı geniş dilediğince oynuyor içerde🤗