Gamzesi Canım bende post açtım bugün bununla ilgili yazan olmadı bende çok kötü durumdayım 1 aydır ağrıyor dün farkettim damarlar koca parmak kadar olmuş 🤦🏻♀️ Ve özellikle WC de oturunca beliriyor ağrılı ele eliyor benimki bende doktoruma mesaj attım daha 27+5 hamileyim bebek buyudukce ne olcak acaba😔 Ayakta durunca ağrın oluyor mu