Mavilianne Sancım var ama düzensiz. Arada bir vuruyor. Aha doğurcam galiba diyorum 10 dakika sonra geçiyor akşama kadar bişeyim yok, sonra yine aynı😌Bebeğin hareketlerinde sıkıntı yok çok şükür. Ay insan tecrübesiz olunca tedirgin oluyor. Yarın doktoruma bi yazayım💕😥