Altus evet ondan gerçekten kullanışlı mı bu kadar Ocak da doğucak Ocak da nereye götürücen bebeği hastaneye giderken zaten sarıcan bebeği arabayla gidip geleceksiniz kaç kat sarcan dedi ablam mont 3.6 ay bide dedi ama gereksiz bisey olsa o kadar pahalı olmaz heral diye düşündüm bebeğim Kasım da doğsa anlarım giyer Mart’a kadar Ocak Şubat gibi doğcak nereye gidicek dedi ama hastane sağlık ocağı na falan gidiliyor diye düşünüyorum