Sghslove Nrmnism ikisi de çok güzel 😊 senin içine hangisi siniyor? Bu aralar Duru koyan ya da düşünen çok duydum Dolunay daha farklı geldi bana ☺️
Didi6 Nrmnism Dolunay ismi çok hoş ve asil bence. Dolunay Soysert de çok beğendiğim bir hanım, onu çağrıştırıyor. 😍 Duru baydı artık.
ballicoreklerim Nrmnism güzel bende beğendim zaten Ay gökyüzünde bizi kadınları temsil eden bi gök cisimi cok güzel olmuş saglıkla gelsin miniğiniz ☺️💜