Morcivert0401 2 ay 13 gün önce melegim dünyaya geldi. Çok guzel bi hamilelik yasadim ne mide bulantim oldu nede beni zorlayan bi durum. Detayli ultrason da sag bobregimizde büyüme olduğunu hamileliğini engelleyecek bi durum olmadigini yeni dogan bebeklerde karşılaşılan bi durum oldugunu söylediler. 39+8de sezeryan doğumla kizimi dunyaya getirdim ve ilk muaynemizde kızımın bi bobreginin olmadigini söylediler 5,ay boyunca ultrason da fark edilmedi.cok şükür suanda iyiz ama hayatim boyunca olmasi gerektiğinden daha cok dikkat etmem gereken bi melegim var.
dvran22 Morcivert0401 ALLAH şifa versin ve yardımcınız olsun canım inşaallah iyi bi anne olarak meleğine çok iyi bakacaksın, tek böbrekle yaşayan birçok insan var zaten biliyorsun bunları o yüzden kendini üzme Allah büyüktür😍😊
Yagmurferdic Morcivert0401 oyy yavrum benim Rabbım korusun hayırlı bir kul hayırlı bir evlat eylesin... Şifa bulur hep iyi olur inşallah. Bütün melekler içinde de o 🌼
Emel1234 Morcivert0401 canım bna da aynısını dediler sol böbrekte büyüme var dediler inşallah böbreği vardır şimdi yazınca kafama takıldı
Duru09 Morcivert0401 iyi günler bebeginiz in sağlık durumu nasıl. Neler yapiyorsunuz ekstradan. Bana da tek böbrek li dediler bebeğim e.cok korkuyorum. Görürseniz yazar misiniz lutfen