Mislimelek Merhaba arkadaşlar dün öğlende birden suyumum gelmeye başlamasıyla acil bir şekilde 28+6 da ikizlerimi akşam 8 de spinal sezaryen ile aldılar. Samsun da yaşıyorum ve yenidoğanda yer bulmak çok zor oldu. Çok bunaldım hiç gitmediğim bir özel hastanede hiç tanımadığım bir dr tarafından ameliyat edildim. Ben iyi durumdayım bebeklerim küvezdeler makineye bağlı soluk alıyorlar bugün gördüm onları içim gitti ne kadar savunmasızlardı biri 1440 diğeri 1520 gr doğdular. Dr 1 ay kalabilirler dedi ne hastahanenin yenidoğan da yetkinliğinden emin değilim normal dr um önermedi burayı mecburiyetten buradayım sizden ricam ne olur bebeklerim için dua edin sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım kuzularımı 😞
YgzAlp2536 Mislimelek rabbim yardımcınız olsunn inşllahh birlikte evinize dönersiniz bebeklerinizlee 🙏🙏
Sghslove Prensesss canım benim Allah yardımcınız olsun. Sağ salim evinize gidersiniz inşallah 🙏🏻 Dualarımız seninle
AyseTugba22 Allah yardımcınız olsun Rabbim sağlık sıhhat versin tüm yavrulara hastalara içinde sizinde yavrularınızada inşallah iyi olurlar bir an önce ❤️🌹
zorkadin53 Mislimelek rabbim yardımcınız olsun en kısa sürede yavrularına kavuşursun inşallah 🙁 bende samsundayim hangi hastanede doğum yaptiniz
Mislimelek zorkadin53 amiiin canım Liv hospitalde hastahane ve dr iyi ama 32 haftadan önce doğan bebekler için yetersiz diye duydum bilmiyorum inşallah öyle değildir
duygudorukbade Rabbim sağ salim kavuştursun sizi bende samsunda oturuyorum hangi hastanede bebekleriniz
Akfth Masallaho haftalardadogum yapmaniza ragmen ve ikiz olmalarina ragmen cok iyi kilo almislar Arkadasim32 dedogum yapmasina ragmen tek bebek 1 kilo dogdu ve 2 ay yatmisti Canini sikmabence csbucak toparlanip cikicaklar
esrztrk Mislimelek bende samsunluyum Liv'in yoğun bakimi hakkında pek iyi şeyler söylenmiyo keşke imkan olsada fakültenin yenidogani çok iyi bu konularda