Nurkyn Ben. Fazla hissedemiyorum bebeğimi acaba sizin nasıl gidiyor 26 haftalık gebe olanlar neler yaşıyordunuz acaba
Akademisyenanne Nurkyn pozisyonundan dolayi hissedemiyorsunuzdur belki. Endise etmeyin. 26+1’iz. Hala cok hareketli kizim. Ama bir sure sonra hareketlerinin azalacagini biliyorum.
gozdeteacher 26+2yim, okullar açıldığından beri hareketlerimiz azaldı. Yoruluyorum ister istemez. Günlerce hareketini hissedemediğim de oluyor hatta. Başta panikliyordum ama bu haftalarda olabiliyormuş. Mümkün olduğunca stres yapmamaya ve dinlenmeye gayret ediyorum 🙏🏻