Milos Dün yağmura yakalandım ve feci ıslandım bugün şiddetli mide ve karın ağrısıyla uyandım acile gittim idrar yolu enfeksiyonu dedi iki tane ilaç yazdı biri suda eritme sabah da kendj doktorum da randevum var duruma göre tedaviye o devam eder dedi birincisi verdiği ilaçlar gebelikte kullanılıyor mu kullanan var mı ikincisi bebek için Bi sorun yaratır mı bu şekilde olan nasıl tedavi gördü acaba hastaneye yatış flan olabilir mi ilaçlar augmentin ve monurol
duygusm Milos Kullananlar olduğunu forumda okumuştum ama kadın doğum uzmanına sormadan genel olarak ilaç kullanmama taraftarıyım. Geçmiş olsun 🌸
Milos Eceyavuz evet canım tahlil sonuçlarına göre verdi tek kullanımlık yarın kendi doktor randevum dan sonra tedaviye nasıl devam edilecek ona karar verilecek
Sghslove Milos bende kullandım monurol saşe canım tek kullanımlık toz. Kadın Doğum uzmanım önerdi hatta zararı olmaz dedi