2cocukluhayatadogru Bu benim ikinci gebeliğim, ilkinde 20. Haftada bebeğimi hissetmiştim, sanki iki gündür bi kıpırtı hissediyorum kasıklarımda o hissi biliyorum, aranızda bu haftalarda hisseden oldu mu hiç, 2. bebekte daha erken hissedilir diyorlardı ama hiç bu kadar erken beklemiyordum 🙈
Ceyda28 2cocukluhayatadogru bende 12. Haftamda hissetmeye başlamıştım kimseyi inandıramadım o ayrı😀Daha sonra doktoruma danıştım imkansız değil ama çok düşük ihtimal demişti ama ben hissettiğimde çok emindim😀sağlıcakla alın kucağınıza İnşaAllah 🙏🌼
2cocukluhayatadogru Ceyda28 çok teşekkür ederim amin inşallah💖 bebeğiniz doğdu mu acaba, şey annem kız Bebekler daha erken hareketlenir demişti de 🙈
Ceyda28 2cocukluhayatadogru anneniz haklıymış o zaman tam üzerine bastınız😄Kızım olacak Allah nasip kısmet ederse🙏daha doğurmadım 31+3 haftalığız erken doğum riskim var bakalım ne zaman gelecek bizim kız kendisi çok sabırsızda🤗🙈
2cocukluhayatadogru Gizemebrr 😇😇 o zaman çok da imkansız sayılmaz tam bir hareket değil zaten bi kıpırtı canlılık hissi gibi 💖
2cocukluhayatadogru Ceyda28 ahh💖💖 inşallah hayırlısıyla bana da nasip eder rabbim🤲 Siz de yavrunuzla vakti zamanı geldiğinde en sağlıklı şekilde kavuşun inşallah💗💗💗
Ceyda28 2cocukluhayatadogru İnşaAllah rabbim dualarınızı kabul etsin🙏💓Amin cümlemiz sağlıcakla vakti zamanında alalım kucaklarımıza evlatlarımızı rabbim olmayanda nasip eylesin🙏💓