tuubbbaa Joie brisk lx baston bebek arabası kullanan var mı acabaa . 5 yatarlı yeni doğandan ıtıbaren kullanılıyormuş. Joienin her ana kucagı bebek arabasına takılıyormuş . Ocak ayında dogum yapacagım için bana bebek arabası mayıs hazıran gibi lazım olucak ona görede almak istiyorumm . Katlanması cok kolay ürün 80 kg tasıyor ben aslnda cok begendim E bebekte suan 800tl 1000tl düşmüşş . Kullanan arkadaslar tavsiyelerini yazarsa sevinirimmm 🤩🤩🙏🙏🙏
Sadiyy35 tuubbbaa ben aldım bi kaç hafta sonra kullanmak nasip olcak inşallah ama çok içime sindi çok güzel rahat