Krdlnyldzn7 Kızlar merhaba , Belki erken diyeceksiniz ama , ben bir yandan da araştırmaya başladım , kısacası yenidoğan sünneti hakkında doktoruna danışan , bilgi sahibi olan var mı . Araştırdığım kadarı ile 1.5 -2 yaşına kadar yapılması uygun görülüyormuş , ben ilk 6 ay içerisinde yapılsın istiyorum tabi sağlığı el verirse . Doğumdan bir gün sonra veya 1 hafta sonra bilgisi veren formlar siteler de var 🤔🙄
EAK Krdlnyldzn7 ben de sarılık riski yoksa 2.gün varsa 20.gün diye düşünüyorum canım.Ağrı eşiği yüksek olduğu için bebek için daha iyi okuyor hem de 5 kiloyu geçmemişse lokal anestezi uygulanıyor. Ve hijyen sağlık açısından çok faydalı
Terspektif Krdlnyldzn7 bende hemen yaptırmak istiyorum. İlk hafta yapılmasını çoğu doktor daha sağlıklı buluyormuş ama tabi bebeğin sağlık durumuna bağlı bende bunları memlekette araştırıcam kısmetse 🙏🏻
Sblsrgnsn Krdlnyldzn7 canim daha gecen hafta doktorla gorustum uroloji doktoruna yonlendirdiler beni 40i ciktiktan sonra yapabiliriz dedi doktor bana bi arkadasim dogumdan bi gun sonra yaptirmisti doktora soyledigimde yapanlar var ama ben 40indan once tavsiye etmiyorum dogum basli basina cocuk icin travma o travmayi atlatip yaptirmaniz daha iyi dedi bana kalsa dogdugu gibi yaptircam ama uroloji doktoru oyle diyince 40 ini bekleyim dedim ama bebekken yapilinca daha cabuk iyilesiyormus 1 2 yasindan sonra yapildi mi gec iyilesiyor diyorlar doktor bana 1 haftada iyilesir sıkıntı olmaz dedi
espalp Krdlnyldzn7 ben çocuk doktoruna sordum ilk kontrolünde. Uygun mu sünnete diye. 15 günü geçsin yaptırabilirsiniz dedi. Ben de araştırmaya başladım yaptırmak istiyorum
Busra2437 Ben 50 günlükken yaptırdım hatta daha öncesinde yaptırmak istedim ama nasip olmadi. İnanin bebekken bezliyken o kadar cabuk atlatıyorlar ki hiçbir şey anlamıyorlar. Sadece ilk günün anestezi etkisi gecince mizildandi agrisi oldu onda da calpol verdim. İkinci gün sen sakrak gülücükler sactik ne bir agri ne bir sızı cok şükür
EAK Krdlnyldzn7 kadındoğuö değil çocuk doktoru ve ürologla görüşmek gerekiyor.Ama ben daha hangi dr oşcağına karar veremedim.
Emin_e Benim kuzenim cocuk doktoru ve yeni anne oldu oglu var onun da.. kendi de 3. Ayinda yaptirmis ogluna ilk ay yapilirsa sprey sıkıp yapıyorlar cocuklar korkmuyor dedi, ben de hastanede imkan olursa cikmadan yaptirmak istiyorum
yigitmom_ Bende Allahin izniyle 40 ciktiktan sonra yapmayi düşünüyorum tüm kuzenlerimin öyle oldu ve masaAllah kolay atlattilar
AyseTugba22 40 ı dolmadan bence yaptırmayın daha yeni dünyaya alışıyor daha çok çok küçük bazı doktorlar da önermiyorlar zaten Allah izin verirse bende 3 ay lık 4 aylık olunca yaptırmayı düşünüyorum 🙏❤️💞
Leyla9292 Krdlnyldzn7 bende erken yapmayı düşünenlerdenm hatta ilk günden yapılsa nasıl güzel olur..ben birini bir yaşında yaptım çok zorlandım birini beş aylık iken yaptım çok daha rahat atlattım.inşalla bunu kırklı iken yapacam rabbim nasip ederse.
Leyla9292 Krdlnyldzn7 hiç kimseyi dinlemedim tek başıma götürüp yaptım iyi ki de dinlemedim kimseyi çok şükür büyüdüler şimdi geçti gitti büyüdükçe daha zor oluyor onun için kırklı iken yapmak en doğrusu..inşalla bu kez öyle yapacam.
Leyla9292 Krdlnyldzn7 beş aylık oğlumu çocuk cerrahi yaptı.gayet güzel yaptı ilk cişini yaptı mı geçiyor artık.
Eseseses Krdlnyldzn7 ben doktor tavsiyesi ile oğlumu 20gunlukken sünnet ettirdim acı eşiği yüksek olur ilk ay daha az acı hisseder demişti doktor kesinlikle tavsiye ederim 2 günde atlattık emeklemedwn kendini bilmeden yaptirin
Brcnalprsln Krdlnyldzn7 ben yeni doğum yaptım 2 haftalık oğlum. Doktoruma sordum yaptırma dedi doğar doğmaz önermiyorum dedi 40 çıktıktan sonra yaptır dedi
Ilkheyecanim Krdlnyldzn7 2 aylık olduk bende bi kaç hafta sonra yaptırmayı düşünüyorum doktorumzda küçükken yaptırmanın daha iyi olduğunu bebeklerin çabuk iyileştiğini söyledi
Krdlnyldzn7 Hepinize ayrı ayrı katılıyorum , hemen ertesi günü yaptırmam sanırım en azından göbeği düşene ve kendini toparlayana kadar beklerim . Ama bu durumda sanırım en mantıklısı 40 çıktıktan sonra oluyor . Hem kilosu vs toplamış olur hemde 5 kiloyu geçmemiş olur (inşallah 🙈) lokal anestezi ile olur . Altları bezliyken daha kolay oluyormuş zaten , bide bilmesin istiyorum ya ne gerek var yani bebekken olması en güzeli ve sağlıklısı sanırım 🙏🏼😇 1.5 yaşından sonra 6 yaşa kadar önermiyorlar , çocuk cinsiyet bilincinde ve kendini fark etme yaşı olduğu için hadım olarak bile düşünebilirmiş , çocuk sonuçta aklından herşey geçer 🤭 O yüden bilmeden daha iyi sanki 😇😁