Mucizemela sydzynp Merhaba biz 38+6 heyecanla bekliyoruz bakalim nezaman kucagimiza almak nasip olucak. İnsallah herkeze kolay doğum nasip etsin Rabbbim❤❤🥰
wishoflove sydzynp ben de 38+3 cuma nasipse doğum. ilk benim de çok garip hisler. Allah hepimize hayırlı doğum nasip etsin
Mavilianne sydzynp Benim de öyle ara ara bir oluyor 2 gündür kasılma oluyor. Bugun baya yürüdüm belki gelir diye ama yok 😂
sydzynp Mavilianne aynı şekilde bnde yürüdüm merdven in çık hurma ye şuan kinir kasılma var ama ayırt edemiyorum😊
Mavilianne sydzynp Benim de çok az sancı var hissedilmesi zor olacak kadar az ümidim yok ama 🙈 Nasıl kasılman ? Sancı var mı sende de
Eceguldemir sydzynp evet benim de öyle akşamları geceleri falan oluyor bir de son zamanlarda hersamankinden daha da hareketli