Mlssa Mercimek_Annesi 5te kese gördük 8+5te kalp atışını duyduk. Sonra sorun olmadığı için ayda 1 gittim.
F_NUR_K-S Mercimek_Annesi 4+4 de minik nokta kadar gözüktü hatta doktor ultrasına geçerken zannetmiyorum bişey gözükmez demişti ama sonrasında burda minik var dedi, sıkışık olmak önemli, bir de tabi geç döllenme değilse
Mercimek_Annesi Mlssa Bu programa göre 5+3 haftaya gidicem gözükür mu kesesi ilk hamileliğin çok merak ediyorum
F_NUR_K-S Mercimek_Annesi Ben de 5+3 üm yarın gidicem geçen haftadan dr çağırdı muhtemelen sizinki de geç döllenme değilse gözükür :) hatta 5,5 da kalp sesi duyanlar bile varmış
Turkan123 Benim de ilk hamileliğim 4 haftalıkken gördük keseyi 7 haftalıkken de kalp atışlarını duydum