Oznurcakir canım benim anneminde vardı basuru benim doğumum da çıkmış ben 24 yaşındayım 24 senedir çekiyordu kanaması o kadar çoktu ki tuvalet kan oluyordu hep 😣 ama bu yaz bir doktora gitmiş Konya’da oturuyoruz biz meğer içerde yırtık varmış ondan kanaması oluyormuş fikstür müş adı ameliyat oldu çok kısa bir işlem şimdi çok şükür rahata kavuştu annem tuvaletten çıkınca öyle üzülüyordum ki sanki benim canım yanıyordu o illetten 😕 yani kesin basur mu belki annenizinki de fikstür olabilir inşallah şifasını verir rabbim🙏🏻