Bserappp Ssss kuzenim tansiyona bağlı 35. Haftasında Doğum yaptı girmedi küveze öncesinde ciğer geliştirici falan yapılmış kilosu da kötü değildi girmedi
Ssss Benim sorum biraz yanlis oldu afedersiniz. Eltimin bebegi 35 haftalik oldu doktor erken dogum riskinin olmasini bele soylememisdi gece suyu getdi hastaneye apardik 1 sm acikliki var idi 1 gun oyle kaldi ertesi gun dogum yapdi 2.200 kq bebegin cekisi. Bebek 1 gun yasadi ve doguldugunda agladigini soylemisdi. Bebekde 1 gun kuvezde kaldi sonra ne oldusa birden cocukun durumu agir oldugu soylenildi cigerlerin yetismedigini onuncun boyle oldugu soylenildi. Ciger acilmadiysa neden 1 gun yasadi anlamadigim analiz verildi verdigi her analiz cok temiz cikdi. Bu arada ben Azerbaycanda yasiyorum. Burada doktorlara da hec guven olmuyo.Bebeyin olumunde doktor bakimsizligi ola bilirmi. 24 haftalik bebekler bile yasaya bildigi halde 35 haftalik bebeyin yasamamasi tuaf biraz neyinse ihmali olmali bence. Sizinde dusuncelerinizi bilmek isterim Rebbim butun bebekleri qorusun