Arzuyldz
28+4 haftalik hamileyim. Sali gunu kontrolum var o yuzden sizlere sorayim dedim. Yaklasik 2 gundur kasikla gogus aram arasinda acayip bi siskinlik oluyor. Bi kac dk da gecio. Mesela bugun 3 defa ayni sey oldu acayip agri yapio. Terlemeye basliorum. Acaba bebek kndini mi dayiyo bi yere yoksa baska bisey mi.