Lindam yaaa neden iyi değil ne alaka ki. Sonuçta insan bakımına devam ediyor cilt temizliği olsun nemlendirmesi. Aynısını yaşıyorum 1 aydır bebak acı badem kremi var baya yoğun içeriği de güzel. Onu kullanmaya başladım. Normalde kuru ciltli değilim ama baya bi ellerim pul pul oldu. Kuruluktan nemsizlikten oluyor. İki gece vazelin sürüp doktor eldiveni giyip uyudum o pullar nazikçe gittiler acımadı rahatladım kaşıntı gitti o iki günden sonra da 15 gündür söylediğim acı badem kremini kullandım. İyiyim şuan