Kumsalinannesii anestezi97 kişiye göre değişiyor. Emzirmek hareket önemli bide gece yemeği kesmek. Ben 23 kg aldım ilk doğumda 25 kg verdim bunda 29 haftalığım 6 kg aldım ins doğumdan sonra bundada veririm ☺️☺️ Spor felan yapmadım bol bol emzirdim ilk bir sene bide gelen giden çoktu hareketliydim bogazdan kismadigim halde verdim 🤣
yagmur_annesi anestezi97 15 kilo almistim dogurdugum.ilk hafta 10 kilo gitti geri kalan 5 kiloyu 5 yildir veremiyorum 😁
Fatmautku anestezi97 canım bende gitti oğlumda 15 kilo aldım doğumdan 1 hafta sonra 15 kilo vermiştim şimdi ikinci hamileliğimde 10 kilo aldım 1 ayda 16 kilo verdim çok şükür darısı sizlere
Deletedmom133 anestezi97 30 kilo ile gittim doğuma 15 kilo verdim gerisi duruyor 3 gün önce spora yarından sonrada diyete başlıyorum spor arasında zumba egzersiz lastikleri ve plates diyette yarın inşallah bakalım inşallah faydasını göreceğiz 😉
anestezi97 Umarım bende verebilirim gerçi daha kilo almaya başlamadım 13.haftamdayım hatta 4 buçuk kilo verdim ama zaten kilolar son aylar alınıyormuş korkmuyor değilim kilo alan bi yapım var
Kumsalinannesii anestezi97 canım kimisi hamile kaldığında mutfaktan çıkmaz ilk ayı Son ayı fark etmiyor.İster hamilelikte ister doğumdan sonraki süreçte gece yemek yememek daha iyi bide ekmeği kısarsak her turlu emzirirsek kolay gidiyo kg ...
YagmurErgun @anestezi97 umarım gider hepimizin temennisi o yönde galiba kiloların doğumla beraber uçup gitmesi 😅😅
Ennaaaa 7+3 'üm zaten şişman hamile kaldim çok korkuyorum deli gibi kilo almaktan üç aydan sonra diyetisyenle devam edicem😊
Deletedmom2 anestezi97 sezeryan olalı 10 gün oldu 10 kilo gitti hergün gidiyor bu kadar hızlı olacağını düşünmedim birkaç kilom kaldı fazla, fazlaca uykusuzluk ve emzirmeden hızlı gittiğini düşünüyorum normalde çok zor kilo veren biriyim