Lvnya Kızlar bunlrdan herhangi birine giden ve tavsiye verecek olan var mı? Hangi doktor doğum ücretleri ne kdar?
Zulubik Lvnya medicana Neriman hanım ve muzeyyen hanımı tecrübe ettim. İkisinden de memnun kaldım. Müzeyyen hanım doç. Dr. Olduğu için hem muayene parası hem de doğum ücreti daha yüksek öldüğünden Neriman hanım ile devam etmeye karar verdim. Volkan beye de arkadaşım gidiyor, o da çok memnun. Neriman hanımın doğum ücreti için 3500 demişlerdi bana. Doğum anında yapılan sigorta ile. Müzeyyen hanım sanırım 1000 lira daha fazlaydı.
Simges Lvnya doktorumdan çok çok memnunum zaten kendisinde 2. Doğumum ve her ikisindede tam zamanında müdahale etti , hastane güzel temiz ilgide güzel , oda süslemesi yok kendi imkanlarınla yapabilirsin ben öyle yapmıştım , ikramları olur ama
Zulubik Lvnya evet çok daha uygun fiyatlar. Pakette neler var hiç bilmiyorum. Süsleme VS. Gibi şeylerle ilgilenmediğim için yalnızca doğum parası önemliydi benim için :)
ZypNs Simges normal mi dogum yapmıştınız sezeryan mi? Benimde doktorum 37. Haftadayız az kaldi korku telas başladı agrin cok oldu mu
Simges ZypNs benim her iki doğumumda mecburi sezaryan oldu ilki 37+2 suyum %5 kaldığı için hemen doğuma alındım , ikincide 36+6 yüksek tansiyondan 1 saat içersinde doğuma alındım , selim bey her ikinsidede tam zamanında müdahale etmişti çünkü doğum esnasında 18e kadar çıkmıştı tansiyonum.