Ayseata 16 günlüğüz biz ama hiç uyumuyorum gözlerimiz kıpkırmızı uykusuzluktan ama gene de ne uyku var ne dirlik napabilirim yardım kızlar
Haribo42 Ayseata bizde 3 gündür öyleyiz 17 günlüğüz .. gaz sancısı çekiyoruz.. çocuğum ıkınmaktan mahfoldu.. careyi rezenede buldum sanırım akşama kdr rezene içtim sanki biraz rahatlattı gibi :( akşamdan beri uyuyor .. inş gecede uyur korkuyprum:))
defne55 Ayseata daha doğurmadım ama bütün gece oynamaktan benimkide karnimda uyumuyo benide uyutmuyo 😑
espalp Ayseata 11 günlüğüz bizde de sıfır uyku. İkimiz de bitap düştük 😭 rezene ve şerbetli su içiyorum sürekli bi tık iyi geliyor sanki. Bebeğe de gaz damlası😭
Ayseata Haribo42 al benden de o kadar surat kıpkırmızı sürekli ıkınmaktan 🙁herşeyi denedim ama fayda yok
Haribo42 Ayseata dün bi post açıldı happy kidste bi şurup varmış inanılmaz memnun herkes dur ismini bulim
espalp Haribo42 biz kullandık 3 gün hiçbir işe yaramıyor o damla. Doktor 2 damla dedi 8 saatte bir öyle kullandık ama bıraktık
Ayseata Uykusuzlar die konu alıp geceleri sohbet edelim bari meğer ne çokmuşuz ben şimdi karnına sıcak su torbası koydum 15 dkdır uyuyo 🙈 o şuruba bakim eczanede varsa alayım benim ilk oğlum da böyleydi sonra zaman geliyor unutuluyor bu günler ama işte şimdi onun canı yandımı bizim canımız daha çok yanıyor