Crrescent ben 12 yıldır içiyordum Üstüne üstlük 1 paket 1.5 pakt falan içiyordum ve her zaman hamile kalınca bırakıcam diye şartlandırmıştım kendimi ve hamile oldugumu oğrendiğimde paketımde 4 tane sıgara vardı yalan yok onları içtim ve birdaha azgıma sürmedim.oyle şartlamışım kendimi canım bile istemedi. Şuan 38+2 yim heran doğum olabilir sadece bazen stresten canım istemiyor değil ama artık asla içmeyi düşünmüyorum.