Eaa_00 sizinki muhtemelen gazdan dolayı oluşan şişkinlik ,o dönemde benimde oyle olmuştu. Şu bi ara çok moda olan örme / triko pantolon ve etekler var ya onlardan alabilirsiniz, belleri rahat oluyor ilerleyen dönemde göbeğiniz çıkıncada rahat giyersiniz.