Nil123
Bernurrrr hamilelikde antibiyotik kullanımının zararı yok, tabi doktor talimatı ile. ben son haftalardayım ve tam 41 adet antibiyotik kullandım böbrek problemine bağlı olarak son 35 haftada aşırı qrip öksürük o zamanda kullandım. doktorunuz yazdıysa sorun olmaz