Ozgecicek
32 hafta kontrolumde bebeğin kalbi başta çok yavaş dedi sonradan da şimdi de çok hızlı dedi doktor başka bir hastaneye gönderdi beni orda bir gece yattım nst takibi yapıldı ve temiz çıktı böyle bir durumla karşılaşan var mı ilk gittigimiz doktor baya korkuttu da beni