Bp33 Dahiliyeye gidip ilaç tedavisine başlayabilirsin. Ben de hamile kaldıktan sonra yüksek olduğunu öğrendim her ay kontrole gidip ilaç kullanıyorum
Nur_05 Benimde yüksekti ilaç kullandım vs. Ama tekrar yükseliyordu sonra hayıt tohumunu araştırdım hormonları düzenleyen çayını demledim ve içtim sabah akşam bi hafta kullandım sadece 3 ay kullnilmaliymis en fazla 5 ten 2 ye düştü bir haftada çok şasirdim🙈