Basakzumra canım zekai tahir e gidiyodum oraya taşınınca gitmeye başladım her ikisinde de kontrollerim de farklı doktorlara muane oldum özel değil sonuçta ve güzel ilgilendikten sonra hep memnun kaldım. Ayşe altındiş bal vardı 2 kez denkgeldim iyi birisi. Forumda baya öneren olmuştu. Kendisi de gebe 3uncu gidişimde göremedim sanırım izne ayrıldı. Onun dışında zekai tahirde
Rıfat taner aksoy
Fatma salih ve sevki celenden çok memnun kaldım şuan şehir hastanesindeler. Memnun kalmadiklarim ise
Gamze yılmaz
Necati hancerliogullari
Banu seven ve
Özlem yörük.