Bekleyisliannne Iyi Akşamlar 1 yillik evliyim 1.gebeligim kalbi durdu düşük yaptım 2.gebeligim 5 aylik suyu gitti suni sanciyla doğum yaptım gelismemisti kalbinin durmasını bekledik kalbi durunca ölü bebek doğurdum. Ve kürtaj da oldum Nisanda oldu yazdiklarim bu ay hamile kalmak ıstiyorum bana iyi doktor tavsiye eder misiniz ve neler yapmalıyım ne yemeliyim yardımcı olur musunuz
Havva1212 Bekleyisliannne senin güzelce takip edilmen lazım sorunun ne olduğunu bilmeleri lazım. O yüzden eğer durumun varsa memorial uğur değer riskli gebelere bakıyor ve alanında baya iyi burda ismini cok duydum ben.
Havva1212 Bekleyisliannne anladım canım inşallah sağlıkla bir gebeliğin ve bebişin olur. Ücreti tam bilmiyorum 250 den fazla onu biliyorum. Kamu idnirimi falan da oluyor.