Sibel_Sercan yani herkezin kendi kararı tabi kimisi iyi değil zararlı fln der kimi başka. Bende 24+5 haftalığım ve ikinci gebeliğim. İlkinde de gebelik şekerim vardı şimdide. Ama ben hiç yaptırmadım canım onun yerine bir hafta boyunca sabah öğlen ve akşam yemekten iki saat sonra kanımı ölçtüm öyle sonucunu gösterdim doktora. Benim doktorum için buda uygundu öyle yaptım acıkcası canım😊