Missnanii canım düzenli olup olmaması önemli sancı düzenli bir şekilde geliyorsa riske atmayıp bir doktoruna sorup hastaneye gidebilirsin bende 34haftayım adet sancısı gibi oluyor hatta dizlerime vuruyor ağrı sertleşme falan ama doktorum düzenli şekilde geliyorsa dikkate al dedi. Sizde takip edin rahat olmak adına doktorunuza danışın eğer sancıysa yatış yapılarak ertelenebiliyor rabbim evlatlarımızı zamanında kucağımıza almayı nasip etsin