Turkan123 Kızlar merak ediyorum 21 haftalık hamileyim kuaföre ağdaya gitmek istiyorum hastaneye gitmeden önce göbeğimde çok kil var onları ağda ile alsam sorun olur mu yani bebeğe bir zararı olur mu sizce yaptıran var mı
EUEUEU Turkan123 hiç bişe olmuyor canm bnm öncesndedr alıyordun hamileliğim boyuncada aldım bir sıkıntı yok sizdede olmaz
Elif_t Turkan123 http://drmustafatas.com/gebelikte-epilasyon-ve-agda-yapilabilir-mi/ Yapılabilir deniyor, ben de yapıyorum çünkü çok fazla arttı maalesef
Kullanicianne Turkan123 bende yarin komple agdaya gidicem 38+2 haftaligizz ama göbeğimi yapsammi cok kararsizimm..
GknL Turkan123 ben bugün gttim yarın 36+0 da sezaryen olucam çok sert çekmeyecek şekilde alıyor canım çok kasma kendini
Emin_e Bende de olsu aşırı tuylenme ama ağda yapmadım doğumdan sonra lazer dusundugum icin jiletle aliyorum
Turkan123 Elif_t burda agda can acittigi için erken doğum riski artıyor diyor ama ben mi yanlış okudum
Elif_t Turkan123 “Bu işleme alışığım ve artık ağrıyı çok hissetmiyorum diyorsanız bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz.” diyor. Yani ağrı eşiğiyle alakalı sanırım. Ben pek hissetmiyorum daha önceden de aldığımdan alışığım belki.