Bp33 Karnında sertlik olan var mı? Doktora gittim sıkıntı yok ama sürekli ön tarafta toplanıyor karnım sertleşiyor:(
spiker_anne Bp33 Benim de öyle hatta dün acillik oldum bu yüzden göbek deliğimde inanılmaz bir ağrı ve karnımda sertleşme vardı, kontrolümde bir sorun çıkmadı
Misskokulumm Bp33 canm bebeğin pozisyon değiştiriyo ondan oluyo bu yalancı kasılmalar doğuma kadar devam edecek korkma düzenli aralıklarla olmadığı sürece sıkıntı değil ben de 28.haftadan itibaren çok sık yaşadım
Bp33 spiker_anne ben de bugün acile gittim🤦🏻♀️ Az bi dağılıyor sonra geri aynı yerde sertlik oluyor. Kasılıyor gibi. Acaba büyüdükçe sığmıyor olabilir mi :(
0biranne Arada bir olmasi normalmis geçici oldugu sürece tâbi rahim doğuma hazırlanıyor bendede oluyor genelde fazla ayakta kalirsam 30 saniyelik bi sertlesme ama 1 saat icinde 4-5 kere kasılma olursa doktora mutlaka gidilmeli diye biliyorum herkese hayırlı doğumlar