bebekkaradag doktoruma sordum. Bikaç seferle bişey olmaz. Bebek hareketlerini takip edelim. Ona göre tahlil yaptırırız gerekirse dedi. Tedirginliğim tam geçmedi. İnşallah herşey yolundadır. Ev taşıyoruz. İster istemez yoruluyorum. Bebeğimde durgun. İnşallah herşey yolundadır. Benim yüzümden zarar görmesini istemem bebeğimin 😣