Hlyagnrr Kızlar adetime 10 gün var ama bende mide bulantısı bilhassa yüksek serum yedim ilaç aldım geçmiyor crp biraz Yüksek ancak bu derece mide bulantısı yapmaz denildi. Her zaman 0.10 çıkan betam dün 1.20 çıktı böyle yaşayıp hamile olan varmı çok erkenden benim gibi bulantı belirtileri yaşayan?
Tamam Hlyagnrr bu değerde hamilelik değil enfeksiyon ve ilaçlar mide bulantısı yapar.Geçmiş olsun.C vitamini ağırlıklı beslenin,ilaçlarınızı aksatmayın.Bu enfeksiyon geçene kadar hamile kalmanız çok sağlıklı değil.
NurEto Hlyagnrr bende surda durayım bende merak ediyorum daha çok var mide bulantısı ve baş ağrısı cekiyorum 3 gündür
duygusm Hlyagnrr Yani adetten 10 gün öncesi neredeyse birkaç günlük gebelik demektir, ondan olacağını pek sanmam ama... bu olmadığını da göstermez tabi. Allah hayırlısıyla gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻
beyazguvercinim33 Hlyagnrr mide üşütmüş olabilirsin Kanda enfeksiyon olabilir İdrar bağırsak enfeksiyonu Ve son ihtimal geç döllenme hamile olabilirsin
Ecemsbaby Hlyagnrr bilemiyorum canım üstte kalsın diye yazıyorum. Benim 6 haftaya kadar belirtim olmadı hiç o derece
Hlyagnrr NurEto bende öyle felaket baş agrısı ve bulantı bilmiyorum daha önce böyle olan da okumadım ama
Zehraanne Ben de baş dönmesi ve uyku hali vardı sürekli mide bulantılarım 6. Haftada başladı. Bilmiyorum postun üste kalsın diye yazdım. İnşaALLAH olumlu sonuç alırsın 🌹
Hlyagnrr Zehraanne benimde suan öyle midem yanıyo basım acayip agrıyo kaldıramıyorum kafamı kalbim çarpıyo sizin ne zaman oldu bunlar