Sirincili gündüz 2,gece 3 saatte bir her iki memeyide 20’şer dakikaydı,o dönem.Ama şimdi bizimki her saat yapışık.eğer katiyen uyanmıyorsa mama vermek lazım.Ben ilk 15 gün şırınga ile zorla verdim.Kaç gün fototrapi aldı?Değeri kaçtan kaça düşene kadar takip edildi?
Ben en son sarılıkla en kötü ne olabilir diye araştırdım.Baktım en en en kötü kanı değişiyormuş.Yani yine sağlığına kavuşuyormuş sonra kendi kendime dedim” neyin stresini yaşıyorsun?” düşünceğine ve emeceğine inandım.Sonuç çok şükür her şey düzeldi.