Bahar91 Kızlar selam 38+4 haftamdayım 3 gündür her yerim kaşınıyor.karnım bacaklarım ellerim kollarım her yerimi yara yaptım niye olabilir. Böyle bişey yaşayan oldumu acil cevap verirseniz sevinirim. 🙏🙏
hilall02 Bahar91 ben de 34 haftadayım çok kaşınıyorum bepantol sensiderm kullanıyorum doktor zeyrtc diye hap verdi ama hap içmek istemiyorum
Rabiayyyy Bahar91 gebelik kaşıntısı olabilir ben26 san beri ilaç kullanıyorum karaciğer değerlerinize baktırın hemen çünkü Bebek bu durumdan strese girip kakasını yapabiliyormuş dizin haftanız da iyiymiş belki Doğumu başlatırlar belki hiç belki kar zarar a göre yapabiliyorlar mış😊hiç telaşa girmeyin haftanız çok iyi
Biryabanci1 Bahar91 Canım hastaneye git sana kan testi yapıp karaciğerine bakıyolar birşey yoksa benekten ötürü bi kaşıntı diyolar.. Arkadaşım sezeryan oldu kaşıntı için dayanamadı 🤷🏼♀️ Bi doktora git onunla görüş bence
cennet_aka27 Bahar91 bende 37+1 günlük hamileyim. 1 haftadan fazladır kasınma var bende de ne yapacagım bilmiyorum 😣
Bahar91 cennet_aka27 bence hiç geciktirmeden git doktora ben bugün gidip kan ve idrar verdim yarın göstericem doktora.bekleme git canım😪
cennet_aka27 Bahar91 su an azaldı canım benim ki geceleri uyurken oluyor eger bugün de olursa gidecegim
Bahar91 Bahar91 kızlar böyle bir durum yaşarsanız diye yazıyorum.kan ve idrar tahlili yaptırdım aşırı kaşıntım olması üzerine kanda bişey çıkmadı ama idrar yollarımda enfeksiyon çıktı. Eritrosit diye bir değer yüksek olunca ilk belirtisi kaşıntı ve kasıklarda ağrı yanma şeklinde oluyormuş.bol su içmek önemliymiş.kaşıntınız olursa direk idrar kan tahlili yaptırın. Bilginize kızlar😘🖐️🖐️