Loresima3 Merhabalar kimyasal gebelik yaşayıp kürtaj olduktan sonra adetim çok düzensizdi Son 3 aydır 34 günde bir regl oluyorum. Son adet tarihim 22 Ağustos Bu ay adet tarihim 24 eylüldü, olmayınca dün yani adetimin 5. Günü beta baktırdım 159 çıktı. Fakat 5. Güne göre çok az geldi bana, ne dersiniz?