Omay Merhaba anneler 13 haftalik hamileyim 2 gun sonra doktor randevum var siz kaç haftalik iken cinsiyetini ögrendiniz ?
Omay Allah hepsimize sag salim kucagımıza da almayı nasip eder inş neler aşeriyorsunuz ben zaman zaman tatlı şeyler ya siz ?
melolevo Omay ben 12. Haftamda öğrendim. Bence yediklerinle cinsiyetin hiçbir ilgisi yok Kızımda deli gibi tatlı yedim. Şimdi oğlum olacak yine aynı bir değişiklik yok. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin 🙏🏻
Drryy Omay 12 de erkek 14 de erkek 16 da kız 17 de kız 18 de kesin erkek dendi ben anlamadım en iyisi ayrıntılıyı beklemek 20.haftada netleşecek inşallah 😂🤦🏻♀️
KardelenKA Omay valla ben 24 haftalık hamileyim kız dediler ama hâlâ kesin değil bir türlü öğrenemedim
Didem04 Ben 6 aylik hamileyim kız dediler ama hâlâ kesin değil bir türlü öğrenemedim göstermiyor kendini😍