Edapkdmr Herkese merhaba 28+4 deyken kontrol için hastaneye gittik ve sancı gözüktü doktor erken doğum riski var dedi iğne serum ve fitil verdi dikkatli olmamı söyledi ben hiç sancı hissetmedim ama bugün 30+0 oldum ve sol gögsümden su gibi nokta şeklinde kıyafetimde ıslaklık gördüm saat 2ydi şimdi tekrardan nokta gibi bi ıslaklık oldu göğüslerimden süt mü geliyor normal mi bu durum erken dogum riski taşıyorum acaba tetikler mi nolucakböyle yaşayan var mı
Cookie_the_pomy Edapkdmr 15. Haftada geldi benim korkulacak bişi değil kurcalama sıkma; çünkü meme ucu simülasyonu doğumu tetikler. Göğüs pedii ile çözebilirsin ☺️
Naz60 Edapkdmr Evet normal arada süt arada su geliyor benim 20. haftamdan beri 30. haftamdayım hala devam Göğüsler süt kanallarını çalıştırmaya başlamış demek 👍🏻
Esenn1 Doğumdan önce bazen göğüslerden süt gelebiliyor canım normal bir durum ama sakın sıkma çok geliyorsa göğüs pedi tak
38Prens38 aslimutlu1 bi yönden sütüm oldugunu görmek cok güzelll ama bi yönde de ilk süt aktıgı için üzgünüm