Bernurrrr Boğazlarım enfeksiyon oldu gripte oldum Boğaz spreyi kullansam rahatlıcam kullanan oldu mu kızlar 21. Haftamdayım
Nuryldrm Bernurrrr bende kaç haftadır grip olmuştum doktor sadece parol verebilir demişti oda rahatsın diye
Sghslove Bernurrrr bende hastayım sadece parol içebilirsin dediler. Az sirkeli suyla gargara yapıyorum bazen. İyileşmeyi bekliyorum öylece ve diş etlerim şişti ağrı kanama yapıyor. Her şey üst üste geldi
Ozican Bernurrrr canım boğaz spreyi önermiyor doktorlar ama bana doktor limonu ılık suya sık ve gargara yap dedi.1 gece de geçmişti ağrı falan kalmamıştı
Minikmelek Hemen git doktora ben bir hafta çektim gebeliğimi söyledim ilaç verdiler hz Allah’ın izni ile geçti
Ftmkkr Bernurrrr normal ilac kullanamaz sin acile git agri kesici serum takiyolar bisiycigin kalmiyor kendimden biliyorum 😊 hayatim serumlarla geciyo🥰