Gulap-1234 2.5aylık hamileyim Aşağı doğru kasık ağrısı çekiyorum çok nadir sıvı leke geliyor sarı gibi Bunlar normalmi kasık ağrısı iğne ağrısı gibi Karnımdan aşağı Bilen varmı acaba?
Superfreshlerim Gulap-1234 geçmiş olsun genelde kasık ağrısı oluyor, kanama yoksa normal deniyor Rahim büyüdüğü için ama çok şiddetliyse doktorunuza danışabilirsiniz
Gulap-1234 Superfreshlerim çok şiddetli değil ara ara giriyor o zaman Normal diyelim :) Teşekkür ederim
Gulap-1234 İlk gebeliğim olduğu için Aslında bundan endişelerim Geçende acile gittiğimde beşinci Gebeliğiniz mi diye sorduklarında yok bende altıncı demiştim :)