merve21_ canım biraz erken ama her doktorun farklı bir bakış açısı var, ben 21+1 de girdim normalde daha önce bakıyormuş ama ikiz olduğu için sonra bakmak istedi. Bazı doktorlarda ikizleri daha erken incelemek istiyormuş. Oradaki kitapçıklarda okuduğum ve sonrasında doktorunda söylediği bazı durumlarda daha net tanı konması ve daha iyi incelenmesi için ikinci kez 28. Haftada falan tekrar detaylıya randevu veriliyormuş ya da doktorun yönlendiriyormuş