Haribo42 Cad ay yerim annelik ne zor demi o bebek içimize düştüğü anda endişelerimiz başlıyor😍 için rahat olsun ve hayırlı olsn
Cad Haribo42 aynen öyle ya 2 hafta sonra gel dedi. Kalp atışlarını duymak için. Hep endişeliyim. Refleks olarak bile değişiyor insan.