Çok şiddetli kaşınıyorsa normal değil bende öyle kaşınıyorum 35. Haftadayım doktorum karaciğer enzimlerime baktırdı çok yükselmişti kolestaz olmamdan şüphelenildi. Sonra safra asitlerime bakıldı o normal çıktı. Kullandığım bütün ilaçları bıraktım çünkü enfeksiyondan dolayı antibiyotik kullanıyordum. Bir hafta sonra değerlerimde tekrar bakıldı hepsi normale düşmüştü. Eğer düşmeseydi bebeğimi alacakları erkenden. O yüzden ihmal etmeyin derim doktorunuza bildirin.
Htc2717