Gizem835 Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 4 haftadır gebelik şekeri çıktığı için diyet ve yürüyüş yapıyorum. Kilo verdim ister istemez. Bu durumda olan varmı?
Gizem835 37aysgl bende 1 kilo hatta biraz daha fazla vermişim 4 haftada. Üzülüyorum bebeğe zararı olurmu diye
37aysgl Gizem835 diyet zaten bebeğin besin alcağı şeyler canım ben kilo vermeme rağmen bebeğim kilosunu alıyo mesela korkma o besinini alıyo
Gizem835 37aysgl çok teşekkür ederim peki uyabiliyor musun bari ben ekmekleri pek yiyemiyorum bide saatlere uyamıyorum çünkü geç uyanıyorum:(
37aysgl Gizem835 arada kaçamaklarım oluyo canım tabi ama bende kepek ekmeğini yiyorum diğerlerini denedim beğenmedim tatları yok diyetisyenim geç uyanırsan bile öğünleri atlama dedi bende o şekilde yapıyorum
Gizem835 Biraz daha fazla yemeye çalışcam bakalım kilomu sabit tutarım belki en azından. 29 haftam bitti bugün bebeğim 1350 grdi geçen hafta. Bakalım bir sonraki kontrolü bekliyorum sabırsızlıkla