Sermec gizemmomerr 12+3 ken erkege benziyor dedı su an 13+4 haftalık hamıleyım 15 gun sonra tekrardan gidecegım bakalım hala erkek mı 😁 🙏
Sghslove gizemmomerr 14te öğrendim canım 💕😊 doktorum 12de gördüm ama emin olmadan söylemem dedi 14te söyledi. Allah’ın izniyle oğlum olacak. Şimdi 29+4teyim. Zamanında sağlıkla gelsin diye dua edip duruyorum. Çok heyecanlıyım 🥰
gizemmomerr Sghslove bende 12 olacağım yarın gideceğim ama belli olacak mı bilmiyorum çok heyecanlıyım 🥰
Sermec gizemmomerr aynen cok heyecanlı cinsiyeti kesin öğrendikten sonra bebegıne ismiyle hitap etmek ona ciciler almak cok eglencelı ama önemlisi saglıklı olması kız erkek hiç farketmez 🥰
Sghslove gizemmomerr en güzel telaşlar bunlar. ☺️ Bakalım belki söyler. Şimdiden hayırlısı olsun diyelim
Nurr İlk gebeligimde 12 haftada kız demişti doktor 16.haftada erkek olduğunu ogrendik ikinci gebeligimde de 12 haftada erkek dedi 17.haftada tekrar gidicem hayırlısı bakalım ☺️