Ultraslan40 canım idrarda protein kaçağı olmadan sadece tansiyon yüksekse senin tansiyon ilacı ile devam ediyorlar.
Ödem falan biraz da genetik ne yazık ki benim 21 haftada bildiğin hafif var elde göz kapaklarımda. Tansiyon normal idrarda protein yok. Yani sadece ödem ya da ödem tansiyon bunlar İlla anında kötü şeylere sebep olacak diye bişe yok. Ha bi anda aşırı şişme olmuşsa acile gidilmeli değilse sıkı takiple hallolur inşallah.
Ha gebelik zehirlenmesi olduğu kesinleşir kontrol edilemezse bebeği almak durumunda kalıyorlar anneye de bebeğe de çok zarar vermeden